Bahama mama - Bahama's - Reisverslag uit Nassau, Bahama's van Kitty Punselie - van Winsen - WaarBenJij.nu Bahama mama - Bahama's - Reisverslag uit Nassau, Bahama's van Kitty Punselie - van Winsen - WaarBenJij.nu

Bahama mama - Bahama's

Door: Kitty

Blijf op de hoogte en volg Kitty

13 Juni 2021 | Bahama's, Nassau

Omdat Turks en Caicos eilanden ook bij de Bahama's horen heb ik deze gerechten gecombineerd. We hebben op dezelfde avond Florida, Bahama's en Turks en Caicos gegeten. En gedronken, want dit recept is voor een overheerlijke cocktail! En mocktail want de kinderen drinken geen alcohol.

Ingrediënten:
- 30 ml rum met kokossmaak, bijv. Malibu
- 15 ml grenadine-siroop
- 30 ml sinaasappelsap
- 30 ml ananassap
- 1 kopje ijsblokjes of crushed ice
- rietje, schijfje sinaasappel of andere garnering

Aan de slag:
1. Doe alle ingrediënten in een mixer.
2. Mixen tot het een slushy samenstelling heeft, vooral het ijs moet goed gemalen zijn.
3. Garneren op je eigen creatieve manier. Ik had nog leuke tropische rietjes.
4. Zonnebril op, voeten omhoog en genieten maar!

Voor de mocktail of virgin versie vervang je de rum door 7Up.

Heerlijk!!!! Zowel de cocktail als mocktail waren erg lekker en instant tropisch. Score een 8.



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kitty

Mijn wereldreis in de keuken begint nu! Ik ben de uitdaging aangegaan in de keuken. De bedoeling is uit zoveel mogelijk landen een gerecht te maken. Bij voorkeur een avondmaaltijd, maar een zoetig hapje of dessert kan er ook bij. Ik plaats de foto's en recepten op deze site, zodat jullie mijn reis door de keukens kunnen bijhouden.

Actief sinds 15 Feb. 2021
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 11276

Voorgaande reizen:

15 Februari 2021 - 31 December 2021

Kook de wereld rond

Landen bezocht: